تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
16

از مطالب آرشیوم استفاده کنید…

  • کد خبر : 112
  • 09 مارس 2020 - 18:49
از مطالب آرشیوم استفاده کنید…

تکنولوژی فکر-دکترعلیرضاآزمندیان و مکتب کمال- محمودمعظمی چون وظیفه خودم دونستم به هموطنانم کمک کنم.اگر وبلاگ و سایت هم زدم بخاطر همین نه درآمد چون از این راه خودم به خیلی چیزها رسیدم و وقتی می بینم کسی غم و اندوه داره دلم میسوزه و بخدا دیگه نمیتونم تحمل کنم. درضمن میتونید از این سایت هم […]

تکنولوژی فکر-دکترعلیرضاآزمندیان و مکتب کمال- محمودمعظمی چون وظیفه خودم دونستم به هموطنانم کمک کنم.اگر وبلاگ و سایت هم زدم بخاطر همین نه درآمد چون از این راه خودم به خیلی چیزها رسیدم و وقتی می بینم کسی غم و اندوه داره دلم میسوزه و بخدا دیگه نمیتونم تحمل کنم. درضمن میتونید از این سایت هم واسه: آموزش طب سوجوک http://sujoktraining.blogfa.com/ استفاده کنین.
بخدا وقتی می بینم انسانهای اطرافم مخصوصا کسانی مینالن و ناراحتن دلم میسوزه. بخدا زندگی دنیا با همین مسائل و گرفتاریهاش که زیباست پس به قول برادری که خیلی همیشه واسم عزیز و فکرش هستم و دعاگوش، همیشه بهم میگفت به خودت زندگی سخت نگیر و عشق زندگی را بکن.
بخدا دیگه نتونستم جلوی دلمو و حرفهامو بگیرم اینکه لازم دانستم اینجا بگم.
بخدا زندگی انقدرها هم سخت نیست فقط ماها بخودمون سخت میگیرم.
فقط قصدم کمک به همنوعان خودم و کسانیکه هنوز راه شروع زندگی را دارن میرن. اینطوری که می بینم آدمها پیش میرن زودتر پیر میشن پس تراخدا سعی کنید روحیه خوبی داشته باشید تا جوان بمانید.
بخدا این راهش نیست و خدا هم اینو از بنده هاش نمیخواد. خدا ماها را این دنیا نیاورده که همش بنالیم و غمو اندوه داشته باشیم بلکه خواسته جانشینی از خودش رو زمین بیاره تا مثل خودش هرجی را مییخواد بتونه با قدرت ذهنی که بهش داده و مثل کامپیوتر و کودک درونش که باید مواظبش باشه هرجا نره و هرچی گوش نده تا بتونه با مقاومت صبوری و تلاش با مسائل و گرفتاریهای زندگی کنار بیاد و زندگی خوبی داشته باشه ، با هر شرایطی که زندگیش داره بتونه از تمام لحظات زندگی لذت ببره.
بخدا همه ماها در برار خودمون مسئولیم چون روح خدا را درون جسمی که از خاک حمل میکنیم.
پس تراخدا انقدر با ناراحتی و غم نباشید و سعی کنید با خنده و شادابی هرچیزی را حل کنید و وقتی اینطور باشید و بخدا اعتماد داشته باشید از عهده هرکاری بر میایید و می بینید که چقدر زندگی در کنار سختی ها شیرین میشه.
بخدا ماها هممون مسئولیم پس سعی کنید اول ارزش خودتون را بدونید، خودتون را دوست داشته باشید تا اینطوری تمام چیزهای خوب و ادمهای خوب جذبتون بشه.
بخدا اینهایی را که میگم همش را خودم بهش رسیدم و بالاخره تمام مسائل زندگیمو به تنهای و کمک خدا حلشون کردم.
پس نگیین مقصر شرایط و … چون این جز خصوصیات هر انسانی که راحت هرچیزی را تقصیر کسی دیگه یا حتی خدا میاندازه و نمیدونه که بخدا یه جایی هم خودش مقصر حتی تو بیماری و ….
ببخشید واقعا نتونستم تحمل کنم و حرف دلمو نزنم و وظیفه خودم را انجام ندم در این مورد.
احساس میکنم یعنی ایمان دارم به خدا که اینکارو خدا رو دوش من گذاشته تا به دیگران بعد از اینکه از این راه خودم به نتایجی مطلوب رسیدم ، انجام بدم و بخدا که از هرچیزی بهم نزدیکتر از ته دلم اینها را میگم و فکر میکنم خداخواسته که اینکارو بکنم و چه بهتر از این سایت شروع کنم.
حداقل اینطوری من وظیفه خودمو انجام دادم و دلم ارام و راضی میشه.
و بقیش با توکل به خدا هرچی حکمت وصلاح پیش بیاد.

لینک کوتاه : https://jomletalaei.ir/?p=112

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.