تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
17

جفت روحی کاذب

  • کد خبر : 21295
  • 12 ژانویه 2022 - 16:32
جفت روحی کاذب

جفت روحی کاذب @shivana_mm از جفت های روحی کاذب به عنوان کارمیک یاد می شوند آنها بعنوان مَکنده های انرژی شناخته می شوند که فرکانس ارتعاشی بالای افراد دیگر را ازبین می برند. آنها باعث دلشکستگی، سرخوردگی و بی ارزشی می شوند. . اما چگونه آنها را تشخیص دهیم؟ . ۱ – انرژی شما درهنگام […]

جفت روحی کاذب
@shivana_mm

از جفت های روحی کاذب به عنوان کارمیک یاد می شوند
آنها بعنوان مَکنده های انرژی شناخته می شوند که فرکانس ارتعاشی بالای افراد دیگر را ازبین می برند. آنها باعث دلشکستگی، سرخوردگی و بی ارزشی می شوند.
.
اما چگونه آنها را تشخیص دهیم؟
.
۱ – انرژی شما درهنگام ملاقات با او خالی می شود
این علامت باید بعنوان زنگ خطری در نظر شما باشد؛ جفت های واقعی نه تنها انرژی یکدیگر را تخلیه نمی کنند بلکه انرژی را در دیدار باهم به جریان می اندازند؛ مانند دو کودک که از بازی باهم خسته نمی شوند.
.
۲ – پس از اولین ملاقات، اتفاقاتی ناخوشایند ممکن است رخ دهد
ممکن است لاستیک اتومبیل شما پنچر شود
فنجان قهوه را روی خود خالی کنید
لیوانی بشکنید
و…
هرچند که بی منطق و دور از ذهن بنظر می رسد، اما اتفاقات ناخوشایندی که بیش از حد تکرار شوند خبر از حضور جفت روحی دروغین می دهند.
.
۳ – شما بدون او، احساس خلاء می کنید
ممکن است این رابطه را با نیمه ی گریزان و نیمه ی دنباله رو که یکی از روابط جفت های روحی است، اشتباه بگیرید.
هنگامی که در یک رابطه ی جفت روحی کاذب قرار دارید، وقتی او کنار شما نیست احساس خلاء می کنید، عزت_نفس تان را از دست می دهید، احساس می کنید حتما او باید شما را دوست بدارد تا شما نیز بتوانید خود را دوست بدارید.
.
۴ – او از نظر عاطفی شما را حمایت نمی کند
شما پر از احساس هستید و همیشه از نظر عاطفی در دسترس، تا همه چیز خوب باشد، اما او با شما اینگونه رفتار نمی کند.
یک جفت روحی کاذب و گریزان، هیچ حمایت و عواطفی از خود برای جفت اش نشان نمی دهد، و وقتی شما از خود قدرت و عزت نفس نشان دهید، عصبانی خواهد شد.
.
۵ – او دیگر در دسترس نیست
این روشن ترین علامت است که او جفت_روحی شما نیست؛ پس از گذر از تجربیات مختلف با او، او دیگر در کنار شما نیست. خارج از دسترس و بدون هیچگونه علاقه ای برای برقراری ارتباط مجدد! جفت روحی کاذب، انرژی لازم را از شما گرفته و شما را دچار به هم ریختگی می کند و به مسیر خود ادامه می دهد؛ و شما در این بین بدون هیچگونه پیشرفت معنوی، سرگردان خواهید شد.
اگرچه این نشانه ها ممکن است مشابه با جفت های واقعی باشد، اما درنهایت حاصل رابطه جفت های واقعی، با شفا و یگانگی معنوی همراه است.
شاید یک رابطه ی جفت روحی کاذب از آن حیث نیاز باشد، تا درسی ارزشمند زمینی را پاس کنید و شما را برای رویارویی با جفت واقعی تان که در مسیر معنوی و صعود قرار دارد، اماده کند.

لینک کوتاه : https://jomletalaei.ir/?p=21295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.